Regen maakt een niks-te-doen-dag

27 september 2022 - Ilha Grande, Brazilië

Het verhaaltje van deze dag is snel gemaakt, REGEN-REGEN-REGEN.

Vanmorgen al wakker geworden met regen en het is niet droog geweest, soms iets harder, soms iets minder, we zitten een paadje omhoog, dat veranderde in een rivier naar het strand. We hadden leuke ideeën voor vandaag, helaas konden ze niet doorgaan, met een bootje langs het eiland op enkele punten snorkelen of een strandje bezoeken, helaas het werd kamer hangen. Wat op de laptop en een paar mailtjes versturen. Eten in het restaurant wat het dichtstbij is, hier kwamen we weer een paar Nederlanders (Mariska en Leo) tegen die met dezelfde organisatie “Dagboekreizen” onderweg zijn, hun reis zit er bijna op, en ze zijn op veel plekken geweest waar wij nog heen gaan, dus er zijn weer tips uitgewisseld. Ook contact gehad vandaag via de mail met Martyn, een Nederlander die bij de Braziliaanse agent voor de reis werkt.

Hopelijk wordt het de komende dagen beter, maar volgens Martyn is het op het moment “Bar en Boos” in Brazilië met het weer. Mariska en Leo hebben tijdens hun reis ook al aardig wat regen gehad, maar ook mooie dagen, dus daar gaan wij ook maar op hopen.