Zondag 4 oktober 2015 – Hoi An

4 oktober 2015 - Hoi An, Vietnam

Vandaag een lekkere rustdag in de drukke reis. Na het ontbijt gaan we rond half tien naar de markt. Hier wordt van alles aangeboden, groente, vlees, vis, gebruiksartikelen en allerlei kleding. We kopen hier het een en ander en gaan verder de winkelstraat in. We drinken iets op een terrasje en kijken hier mooi naar alles wat hier langs komt. Daarna trekken we nog even verder door de straten en gaan dan voor de lunch naar Tam Tam, deze valt echter tegen. Hierna gaan we verder en terug naar het hotel, we relaxen nog even wat en om vier uur worden we opgehaald voor de kookles. We gaan met de taxi naar de markt en op de markt halen we wat ingrediënten en krijgen uitleg over het geen ze er verkopen. Hierna gaan we naar het restaurant waar we gaan koken. We zijn met 10 personen en gezamenlijk maken we de maaltijd voor vanavond. Mooi om te doen, het resultaat is wel lekker maar we hoeven er nog geen restaurant mee te beginnen. De recepten krijgen we op de mail en kunnen we dan thuis ook nog eens proberen te maken. Rond half tien zijn we weer op de kamer.