Berg en Dal - Relaxen

18 oktober 2016 - Klaaskreek, Suriname

Vandaag een relax dag, niets op het programma. Ons plan is een lekkere massage, die we na het ontbijt willen bespreken voor later die dag. Helaas zijn de dames van de welness niet aanwezig en kunnen we dus geen massage krijgen. We laten merken dat we hierin erg teleurgesteld zijn want op de kamer staat dat alleen op de maandag de welness is gesloten. Dan maar naar het zwembad. Waar we weer lekker kunnen genieten van het mooie weer. Beter als in Nederland begrijpen we want daar moet het weer slecht zijn. Rond de klok van één naar het restaurant voor de lunch. Helaas hier ook niet de gehoopte hamburger (het vlees voor de hamburger is op) maar de kipfilet burger smaakt ook prima. Hierna weer naar het zwembad en naar de kamer voor het bijwerken van de afgelopen dagen zodat dat woensdagmorgen op internet gezet kan worden. ’s Avonds weer lekker gegeten in het restaurant, dit keer geen buffet maar a-la-card. Hierna naar de kamer voor nog wat typewerk en een drankje voordat we gaan slapen.