Laatste hele dag in Paramaribo

20 oktober 2016 - Paramaribo, Suriname

Nog een lekkere dag om rustig aan te doen en wat aan het zwembad te onthaasten. Rustig aan naar het ontbijt waarna we nog even de stad in gaan. Via de markt lopen we nog wat straten door waar we nog niet eerder waren. We doen nog wat inkopen voor de terugreis en drinken koffie bij de koffieshop in het hotel, lekker buiten op het terras waar van alles langs komt en dus altijd wel iets te zien is. Daarna nog even een paar winkeltjes en dan nog even naar de kamer. Een broodje ook weer bij de koffieshop van het hotel en daarna zoeken we het zwembad op.

Tegen een uur of half vijf weer naar de kamer, even douchen en lui op bed wat TV kijken. Om kwart voor zeven haalt Harvey ons op om nog een laatste keer met ons vijfen iets samen te gaan eten. Harvey brengt ons naar ZusenZo een leuk restaurant waar je gezellig buiten zit onder een grote luifel. Het eten en de drankjes zijn er goed en het is gezellig de laatste avond samen. Als we zijn uit gegeten brengt Harvey ons terug naar het hotel, hij en de dames gaan nog even door naar een dansclub, wij hebben daar geen zin in.