Naar Overbridge Resort

12 oktober 2016 - La Simplicite, Suriname

We vertrekken na het ontbijt om 9.00 uur met een busje naar het Resort Overbridge, een strandresort aan de Suriname Rivier. Onderweg stoppen we bij de vlindertuin waar we hele mooie vlinders zien. Volgende stop is een kleine werkplaats waar houtsnijwerk wordt gemaakt en verkocht, We kopen een mooi mini bankje voor thuis. Hierna stoppen we nog bij een pottenbakker die hele mooie potten maakt, maar helaas zijn die niet mee te nemen. Bij een supermarktje doen we wat inkopen en rond een uur of één komen we aan bij het Resort, waar we eten bestellen voor een uur later. We nemen Sotao soep, lekkere volle soep. Hierna na ons huis, omkleden en naar het strand waar we in het water aan de klets komen met andere Nederlanders. Het is lekker water en voor we het weten is het al vijf uur, tijd om er weer uit te gaan. Hierna lopen we nog wat rond en maken wat foto’s. We gaan rond 20.00 uur eten in het restaurant, lekker nasie met kipsateh. Hierna blijven we nog kletsen met ons vijven totdat we verzocht worden het restaurant te verlaten, ze gaan sluiten. We drinken nog iets bij Petra en Diana op het terras en gaan daarna op zoek naar ons bed.